فرماندار تهران گفت: با اجرای پروژه کلان رینگ آبرسانی موسوم به طرح حضرت قمر بنی هاشم ۶ تصفیه خانه واقع در تهران بهم اتصال پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۳۵۵۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، در بازدید روز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در بازدید از پروژه طرح رینگ آبرسانی تهران که با همراهی بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، اصغری مدیرعامل شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران و محمدنژاد سرپرست بخشداری کن صورت گرفت، فرماندار تهران بیان داشت: با اجرای این طرح، ۶ تصفیه خانه واقع در تهران بهم اتصال پیدا خواهند کرد.

فرماندار تهران افزود: کل طول این خطوط ۱۷۰ کیلومتر بوده که در سال جاری ۲۵ کیلومتر دیگر آن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ کیلومتر از این پروژه با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان اجرایی شده، گفت: این پروژه تا انتهای سال ۱۴۰۳ به بهره برداری کامل رسیده و انتقال آب پیرامون شهر تهران را به شکل مطلوبی فراهم خواهد ساخت.

قیومی، اتصال مخازن و خطوط انتقال ۶ تصفیه خانه را از ویژگی مهم این طرح دانست و اضافه کرد: اجرای ۵۰ کیلومتر آخر این پروژه نیازمند اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی می‌باشد که پیگیری‌های لازم از محل اعتبارات ملی، استانی و تبصره ۳ درحال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها